Tio dagar

publicerat i Just My Life.;

Igår blev min lilla älskling tio hela dagar gammal! Tänk, jag har redan åldersnoja, haha! Nej, men tiden går så fort och det känns verkligen som att hon växer hela tiden och att hon är så stor. Vår lilla fina prinsessa.

Tio dagar hade det alltså gått efter förlossningen, och igår visade även vågen minus tio kilo. Det kändes faktiskt bra, men it means att jag fortfarande har tio kilo kvar. För tro det eller ej så gick jag upp tjugo kilo under graviditeten. Det hade jag aldrig trott i början, men så blev det. Men dessa extra tio kilona som är kvar nu ska jag väl lyckas få bort inom en inte allt för lång framtid. Nästa vecka börjar ju min nyttiga tid så då börjar ju allt på riktigt! Så får vi se hur det går, hoppas det finns tid och ork till att göra allt ordentligt!

Igår var förresten Emma här på besök också och hälsade på mig och lilla skruttan (mest skruttan), och det var supertrevligt! Kul med lite sällskap och det var ju ett tag sedan vi sågs också, så det var jättekul. Och lilla Molly sov så fint i hennes knä nästan hela tiden! Mysunge.

Kommentera inlägget här :