B-Day!

publicerat i Just My Life.;
Wiihoo idag är det min födelsedag, så grattis till mig! Morgonen började bra med frukost och tårta på sängen av min älskade Tim som kom och sjöng så fint för mig. Ett litet paket fick jag också med en jättefin berlock till mitt Sabo-armband! Idag var Tim ledig så då var vi en sväng till Skärholmen och köpte lite smink till mig och lite smått till Mollsan. Hon behövde lite nya pyjamaser eftersom hon växer så gräsligt fort nu, allting blir ju för litet på direkten! Så ett par sådana blev det och även lite strumpor och en jacka. 
Under kvällen var vi på middag hemma hos min pappa med hela familjen. Pappas hemmagjorda pizza blev det, nomnomnom! Prinsesstårta till efterrätt och jag vill inte ens veta hur många kalorier jag fått i mig idag, haha. Gott var det i alla fall och trevligt att träffa hela familjen. Fick biljetter till Lasse Winnerbäcks konsert av mami och papi, och ett par nya träningsbyxor, perfekt! Av mina bröder fick jag ett träningslinne så det var ju också toppen, så jag är supernöjd, tihi.
Nu är vi hemma igen så nu blir det tevemys med mina sötnosar. Har tagit en massa bilder med kameran idag, men orkar inte ladda upp dom idag så dom får ni se i morgon! Och tack för alla fina grattisönskningar idag, det betyder massor! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma Cherie | Träning - Vardagsliv - Företagande:

Grattis till bebisen :) Jag håller på med ett inlägg som kommer upp i bloggen ikväll/imorgon så titta gärna in och läs vidare om det då :)

Kommentera inlägget här :