Finbesök

publicerat i Just My Life.;
Idag har jag och Molly haft finbesök av kära Jasmine och Paula. Det var jättemysigt att de kom förbi och hälsade på oss, för det blir alldeles för sällan! Så vi måste verkligne se till att det blir dags snart igen. Det blev en massa babblande om allt möjligt och tiden bara flög förbi, och lill-Mollsan var så söt och duktig så. Hon var vaken nästan hela tiden som de var här (förutom en stund när hon däckade hos Jasmine) så nu var hon supertrött och somnade så fint i mitt knä.
Ikväll blir det myspys och jag har tänkt att baka en spännande liten kaka, hehe! Det blir nått vanligt med en liten twist på, ni får se resultatet ikväll, och jag lovar att berätta om det blir gott! (Vilket det obviously kommer bli eftersom jag är awesome på att baka kaka.)
Jasmine och en däckad liten dam!

Kommentera inlägget här :