En månad

publicerat i Just My Life.;
Nyss hemkommen från BVC med lillan och en promenad på 6,5 kilometer - duktig brud! Molly växer på som hon ska, en liten tjockis är vad hon är. 600 gram på två veckor har hon växt! Nu väger hon alltså 4665gram och är 58cm lång, alltså två centimeter längre än sist. Det går alldeles för fort, hon är ju en månad gammal idag redan! Min fina prinsessa blir så stor. En månad har verkligen gått fort, det gäller verkligen att ta vara på tiden. Och om en vecka redan fyller jag 21! Känns knäppt, för det är typ första gången jag inte önskar mig någonting och inte bryr mig direkt. Självklart är det alltid roligt att fylla år, men det är inget jag går och tänker på!
Hur som helst, tiden går fort, så ta vara på den innan det är för sent! Visa ord från mig såhär en tisdagseftermiddag, haha. 

Kommentera inlägget här :