Sjuk liten älskling

publicerat i Just My Life.;
Klockan är kvart i nio och jag har sovit tre timmar i natt. Dumt nog satt jag och Tim uppe sent igår och sen efter det somnade inte molly förrän runt två. Själv kunde jag inte somna när hon väl gjorde det, så närmare tre lyckades jag väl äntligen. Kvart i sex vaknade lillfisen och sedan dess har jag legat vaken. Så typiskt, för hon ville bara käka om somnade om rätt snabbt, men kunde jag somna om? Nope. Molly har nämligen blivit smittad av sin far som är förkyld. Ändå har han undvikit henne nu senaste dagarna men såklart blev hon smittad ändå. Så hon har legat och snorat och nyst och hostat resten av morgonen så jag inte fått en blund i ögonen. Stackars lilla hjärtat. När hon sedan vaknade igen vid halv åtta och spydde ner hela pyjamasen så gav jag upp. Ingen idé att försöka sova något mer nu. Så istället ligger jag här och tycker synd om min lilla prinsessa som nu fått krypa ner här bredvid mig i sängen. Så nu är det mys och lite babbel här innan det är dags att väcka pappa som får fixa frukost! 


Kommentera inlägget här :