Nattsnack

publicerat i Just My Life.;
Hej hopp mitt i natten igen! Börjar bli en vana att skriva vid den här tiden på dygnet. Det är väl för att vid den här tiden finns det inte speciellt mycket att hitta på, så då får jag passa på medan hon käkar! 
Igår kväll blev det middag hemma hon min Papi, och det blev taco-mys hihi. Tacos kan man aldrig få för mycket av! Det var mys att träffa min pappa och min bror igen, och de tyckte självklart att det var skoj att träffa lilla Molly igen. Hon är så snäll och söt vår lilla prinsessa! 
I morgon blir det kanske mer besök här hemma och kanske en tur förbi lillskruttans gammelmorfar som fyller 65 år i morgon! Det är inte dåligt det. Sen är det nästan helg och det längtar jag till, ska bli skönt med Tim hemma ett tag igen, det har varit så tråkigt att vara ensam. Dock borde jag kanske börja vänja mig i och med att jag kommer vara själv nu med Molly ett bra tag till hehe! 
Lillskruttans standardmin när det är bajsdags haha!


Kommentera inlägget här :