I've been waiting for someone like you

publicerat i Just My Life., Molly ♥;
Söndag igen och tiden går så fort! Tänk att vår lilla tjej redan är tre veckor gammal! Stor har hon blivit också, kollade nyss på bilder från de första dagarna och då ser man hur stora alla kläderna var, som nu nästan är för små! Hon växer alldeles för fort, snart är hon väl tonåring också. Samtidigt som man vill att hon ska bli större, börja vara lite mer med, vara lite mer vaken och uppmärkssam, så vill man ju också att hon ska vara såhär söt och pluttig för alltid!
Förresten har jag börjat knåpa ihop en förlossningsberättelse som jag lovade er i mitten av veckan - det går inte så fort framåt. Men det är svårt, och jag får prestationsångest, vet ju inte vad som är relevant eller vad ni vill veta. Hur som helst skriver jag väl klart den nu under eftermiddagen, så ikväll lär den väl äntligen publiceras, haha. Vänta er inte värsta grejen bara, hehe!
"Tja, här ligger jag och chillar lite."
 

Kommentera inlägget här :