Föräldrar

publicerat i Just My Life.;
Fredag och idag har det varit min onyttiga dag denna vecka med poppisar och lite godis! Nu i efterhand känns det inte så bra, så gott är det ju inte? Eller? Alla dagar jag inte får äta sånt så vill jag inget hellre, men idag när jag väl fick var det inte värsta grejen... Såklart. Aja, en vecka tills nästa gång i alla fall. 
Idag har förresten jag och Tim varit och skrivit på faderskapsbevis, och papper på att vi ska ha gemensam vårdnad om Molly. Det gick bara bra, så nu har Molly fått en pappa också, haha. Nej men det känns faktiskt skönt att ha det gjort nu i alla fall. Känns så knäppt nu när man tänker efter - vi är hennes föräldrar. Det låter så vuxet på något sätt. Och jag är ju inte vuxen liksom. Dessutom fick jag första barnbidraget idag också, inte helt fel! Men vuxen är jag inte. 
I morgon (eller ja, idag blir det ju) blir det kalas hos kära Johanna som fyller systemetmyndig, så stor nu, man hinner knappt med! Tihi. Det blir skoj att få träffa henne och girlsen igen, det blir allt för sällan nu för tiden! Och lilltösen ska alltså få gå på sitt andra kalas på hennes treveckorsdag, inte dåligt det. 
Mina älsklingar som sover så sött 


Kommentera inlägget här :