Feberfrossa

publicerat i Just My Life.;
Ligger i sängen och har precis intagit två Alvedon. Jag har fått värsta feberfrossan, drömt massa mardrömmar och fryser så jag skakar fast jag är kokhet. Hur kunde jag bli sjuk nu? Har inte känt nått annat utan det är bara feber. Har haft lite ont i ena bröstet idag och funderar på om det kanske kan vara mjölkstockning.. Har för mig att jag läst någonstans att man kan få feber av det. Hoppas inte det är det, för det gör tillräckligt ont att amma ändå. 

Dessutom vägrar vår lilla fröken att sova, och när jag mår såhär är det det sista jag orkar med... 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Av egen erfarenhet så låter det inte som en vanlig förkylning. Om du har feberfrossa och ont i bröstet, måste du åka till gynakuten..IDAG!!!, du kan ha en inflammation i bröstet och måste ha penicillin för det. Om du har feber och ont i bröstet så tar inte vårdcentralen emot dig utan det är gynakuten på Huddinge som gäller..Så mitt råd, åk in så fort som möjligt....Krya på dig!

Kommentera inlägget här :