20-årsparty

publicerat i Just My Life.;
Så har jag och Molly kommit hem från kvällens party! Spanskt tema var det (såklart) hos Jojjo med god mat och trevligt sällskap! Mollsan fick massvis med uppmärksamhet, och fick även träffa en liten kompis - Milo på drygt två månader. Ett litet charmtroll! Sova ville hon dock inte, varför sova när man kan vara vaken liksom? Så en däckad liten tös har vi här nu! Förhoppningsvis resten av natten också. Hur som helst mysigt där borta och skoj att träffa lite folk, känner mig rätt instängd här hemma! Men det blir väl bättre snart nu när man börjar komma in i rutinerna ordentligt. I veckan har jag till exempel tänkt lämna henne ensam med Tim för första gången för att åka och shoppa lite med Sandra! Spännande och skönt, det är inte världens roligaste att gå runt i affärer med barnvagnen. Och jag är i desperate need of nya kläder, så jag hoppas verkligen att jag kan hitta lite nytt, hehe är helt lyrisk typ! 

Pluttiskruttan och Mickanpickan! 
Födelsedagsbarnet med Mx2!



Kommentera inlägget här :