Shoppingsugen!

publicerat i Just My Life.;

Idag har jag och Tim gjort ett litet fynd! Jag satt inne och kollade lite på Jollyroom och hittade ett startpaket med blöjhink och grejer för endast 129 kr! Perfekt enligt mig. 600 kr skulle det kosta egentligen, så det var ju som hittat! Känns ganska avlägset och tidigt att köpa redan nu, men whatever, kommer ju ändå behövas köpas någon gång ändå. Och så känns det lite skoj att få köpa något överhuvudtaget, vi vill ju vänta så länge som möjligt med att köpa grejer, eller i alla fall tills vi vet om det är en liten prins eller prinsessa som ligger där inne! Då blir det lite lättare, och när vi förhoppningsvis får veta det så får vi ju veta att allting är bra också. Vi vet ju att den lever och har sina armar och ben och allting, men aa ni fattar! Haha babbelmaja jag är. Det jag ville komma fram till är att det är skoj att köpa saker oavsett vad det är, och det gör allting hela tiden lite verkligare.

Här är startkitet vi beställde! Innehåller lite smått och gott som kan vara bra att ha.



Kommentera inlägget här :