Jag har blivit en soffpotatis

publicerat i Just My Life.;
Med brist på bilder från mitt händelserika liv är här en bild på mig och Tim från Orust!
Ännu en dag har gått, och även fast dagarna bara går framåt rätt fort så känns det inte som att vi kommer närmare BF för det. Känns som en evighet kvar och jag är tröttare än någonsin. Bara sover och sover, och är allmänt uttråkad. Idag blev det ännu en slappdag fastklistrad framför Gossip Girl, en "liten" tupplur (på typ 3 timmar) på dagen, och sen blev det middag hemma hos min lilla mamma. Alltid lika mysigt att vara hos henne!
I morgon blir det väl ännu en slappdag hemma framför teven (hoppas nästan på dåligt väder så att man inte får dåligt samvete för att man sitter inne) , och på lördag blir det både fotbollsmatch och kräftskiva. Vi får väl se hur mycket jag orkar då, men det går säkert bra!
 

Kommentera inlägget här :