Bredsättra Karamellkokeri

publicerat i Just My Life.;

Idag har det varit en riktigt kass dag då jag varit riktigt hängig. Mått konstigt och sovit middag typ fem-sex gånger. Inge vidare. Min kropp är väl trött på att vara höggravid kanske? Hoppas det känns bättre i morgon och att jag är lite piggare. Har ingen lust att ligga i sängen ännu en dag..! Dock har jag i alla fall haft lite goda karameller att smaska på. På Öland var vi inne i en karamellbutik där vi fick se när de gjorde egna karameller och det var faktiskt jättehäftigt att se. Fort gick det också! Så då var jag ju självklart tvungen att plocka på mig en strut med massa karameller i goda smaker, som tex champagne/jordgubb, viol/lakrits, salt peppar, fruktmint, prinsesskarameller, fläder/citron osv. Namnamnam.

Kommentera inlägget här :