Två veckor efter operationen idag och det känns som typ en månad sedan, det har hänt så mycket!

publicerat i Just My Life.;
Jag har lite ångest för morgondagen då jag måste åka hemifrån klockan sju på morgonen! Känns ganska så jobbigt om jag ska vara helt ärlig. Ska nämligen ända till Norrtull för att fotograferas för e-tjänstekort som vi måste fixa till plugget. Känns litehalvsurt att åka dit så tidigt för någonting som tar tio minuter att göra. Men det blir skönt att få det gjort i alla fall. Sedan ska vi ändå direkt till skolan därifrån sen för att göra en gruppuppgift som ska vara klar tills på måndag. Hoppas att det går rätt fort så att man har en del av dagen sen så att man inte behöver stressa!

I morgon tänkte jag och Sandra dra ut, det var så länge sedan som vi var ute tillsammans, det händer allt för sällan, så det ska bli superkul, hoppas jag orkar hålla mig vaken bara, hehe! :rolleyes:

Men nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar ta mig upp i morgon! Godnattpussar!

Rolig grabb.


♥♥♥

Kommentera inlägget här :