Söndagkväll som känns som vilken kväll som helst. Fast det är det inte.

publicerat i Just My Life.;
Så var ännu en kväll snart avverkad. Eller vad man nu säger. Denna härliga kväll tillbringades idag med Äddz hos moi. Det var kul att träffa honom igen eftersom det var rätt länge sedan nu. Skönt att bara sitta hemma hos mig att softa och bara ta det lungt, leka med svärd och sånt där som man brukar ni vet.. Höhö. Men nu sitter jag här för mig själv igen och lyssnar den här gången på Lars Winnerbäck, världens bästa. Sitter också och funderar på vad jag ska hitta på i morgon nu när jag fått veta att Becca och Jojjo inte kan. Blir säkert ännu en slapp dag hemma, om jag inte tar mig orken och ringer någon annan. Vi får se helt enkelt.

Nu har jag lust att se någon film eller något, men det känns så onödigt att sätta på någon eftersom jag vet att jag ändå bara kommer att somna, så den idéen kan jag ju bara glömma direkt. Och jag vill inte heller gå och lägga mig, för det känns som att klockan är för tidigt för det, hehe.. Vi får se, vi får se.

Kramis

Kommentera inlägget här :