Marinblå.

publicerat i Just My Life.;
Idag var jag uppe tidigt för att jag skulle till Ersta för att få träffa en sköterska och en sjukgymnast som skulle informera om operationen. Så jag var där redan klockan nio i morse och det kändes ganska onödigt, men det var väl lika bra att gå dit. Efter det mötte jag Tim så åkte vi till stan för att han skulle byta någon tröja och själv köpte jag en kofta på Hollister och sedan en skjorta på Vila. Så jag känner mig nöjd! :) Båda var marinblå, en färg som jag alltid gillat, men har inte speciellt mycket kläder i den färgen, så det blev jättebra.

Nu ska jag bara ta det lugnt under dagen och sedan lite senare blir det troligtvis bio med min mamma. Vi tänkte gå och se Breaking Dawn (igen) eftersom hon inte sett den, och eftersom hon bjuder så har jag absolut inget emot att se den en tredje gång! TTYL

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea Matros:

Åh, kan du inte visa en bild på koftan från Hollister? De har ju så sjukt snygga kläder! :D

sv; köpte den på Gina tricot! :]

2:a kommentar, skriven , av Karro:

Hoppas att du har haft en bra dag! ;D

3:e kommentar, skriven , av mysan:

God fortsättning:) Kram!

4:e kommentar, skriven , av Julia:

Hej!

Sugen på att börja tjäna pengar? Vill du få 100kr per besökare på din blogg? Svårt att tro va? Jag kunde inte heller tro på de. Men nu vet jag, att det funkar. Jag har själv tjänat ett par tusen lappar. Tryck här för att läsa inlägget om det : http://juliaofsweden.webblogg.se/2011/december/tjana-pengar.html#comment

har du några frågor eller funderingar över det, kan du gärna kommentera och fråga. jag hjälper dig!

5:e kommentar, skriven , av TOVA ♥:

fin blogg :D

Kommentera inlägget här :