Bebisbubbla

publicerat i Molly ♥;
Här hemma lever vi just nu i den här bebisbubblan alla pratar om. Eller ja, jag gör i alla fall, Tim lyckas hitta till det normala rätt snabbt ändå med xbox och träning och sådant ni vet. Men jag är fast hos lilla tösen och jag vill helst inte släppa henne med blicken i en minut - hon är så söt! Och hon är bara bara bara vår. Helt otroligt. Skulle redan göra vad som helst för henne, hon är det mest betydelsefulla jag har. Så knäppt att man känner det så fort! Och Tim älskar jag också mer än någonsin, han har varit ett sådant bra stöd och han tar hand om mig och lilla skruttan så himla bra. Världens bästa pojkvän och pappa.
Idag har jag pratat med BVC och på fredag blir det hembesök av barnmorskan vi ska ha där framöver! Det blir lite spännande, och hon verkade jättetrevlig på telefon. Nu måste jag gå och byta blöja på lilla fröken då det luktar lite skumt här bredvid mig!
Förresten så vill jag bara säga tack för alla lyckoönskningar och grattis som vi fått av alla, det betyder verkligen massormassor, även fast jag inte hunnit svara och tacka alla! Stora kramar till er ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marre:

Molly är verkligen hur söt som helst :)

Kommentera inlägget här :