Allsång

publicerat i Just My Life.;

Igår blev det en härlig kväll när pappa och bror kom hit på middag! Det blev god mat och trevligt sällskap. Mysigt att träffa pappa och bror också, blir ju inte allt för ofta nu för tiden. Något jag borde prioritera lite mer.

Idag har det varit en lång dag, och förmiddagen spenderades hemma hos min lilla mamma och eftermiddagen i spöregnet på Skansen med henne och mina bröder. Trots regnet var det mysigt att hitta på något tillsammans, och vi åt god kycklingsallad och tittade på massa söta djur. Dessutom var det ju Allsång På Skansen idag, så det var ju repetitioner som höll på hela dagen, och det var faktiskt jättemysigt att kolla på. Trots regnet. Är en helt annan sak att se när de repeterar än när det är sändning, allt känns mycket mer avslappnat på något sätt. Så det var superskoj! Nu är jag helt slut däremot efter allt promenerande, så jag hoppas att jag kan somna hyfsat snabbt idag. Bara Tim slutar snarka någon gång så.

I morgon bitti är det dags att sticka iväg igen, och det är till Öland! Först blir det en natt i Kalmar och sen vidare till Öland till en stuga med en egen liten strand och grejer, blir nog tiptop!

Kommentera inlägget här :