Grädde i tuttarna

publicerat i Molly ♥;
Idag blev det besök på BVC med lillskruttan, och det gick superbra, hon växer som sjutton vår lilla prinsessa! Idag vägde hon 4050 gram redan - ett halvt kilo på en och en halv vecka! Tjockisunge. Hon sa att det var bra i alla fall och att det var toppen att hon gick upp så bra i vikt på bara min bröstmjölk, det var tydligen bra gjort av mig! Tackartackar då. Jag har väl kanske grädde istället för mjölk i tuttarna - bröstgrädde, höhö. Dessutom var hon nu 55,7 cm lång (?!?!). Vår sköterska som vi har där tyckte det var konstigt att hon växt så mycket, och hon mätte flera gånger för att se att det stämde - vilket det gjorde! Så hon trodde att de kanske mätt fel vid födseln eller så har hon växt supermycket! Kurvan pekade rakt upp i alla fall, haha. Det är väl hennes långa ben som växt, superlånga ben har hon! Blivande modell kanske? Haha.
Btw! Flera har frågat efter förlossningsberättelse, och jag hade tänkt försöka skriva en under morgondagen, eller på torsdag, när jag får tid helt enkelt. Så det kommer!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

Hon är verkligen jätte söt!

2:a kommentar, skriven , av aina [fotoblogg]:

Vad söt :)

Kommentera inlägget här :