Ett litet Djurgårdsfan

publicerat i Just My Life.;
Idag blev det en heldag på stan med Mickan och Jojjo, med lunch på Pizza Hut (inte ok) och sen lite shopping på det (igen). Det blev ett linne och stövlarna jag snackade om till mig, och sen lite kläder och vantar till Lill-Prinsessan. Skulle ju visa gårdagens shopping idag, men det blev det inte tid för, så förhoppningsvis kan jag visa allt i morgon! 
Nu på kvällen var det ju derbydags, Djurgården-AIK, och eftersom jag inte kunde hänga med Tim till Tele2 och titta så fick jag och Molly kolla här på teven hemma. Riktigt spännande match som slutade 2-2, lite tråkigt att Djurgården inte vann för det var dom värda. Menmen! Molly var dessutom finklädd kvällen till ära, några storlekar för stort men snygg var hon i alla fall! 


Kommentera inlägget här :