Bebiskisse

publicerat i Babystuff, Just My Life.;
En riktigt seg dag idag, och i morgon börjar verkligheten igen. I alla fall för Tim, han börjar jobba igen och jag blir ensam hela dagarna igen. Riktigt tråkigt. Förhoppningsvis blir det inte så länge i alla fall, man kan ju alltid hoppas att skrutten vill titta ut snart och då får jag ju ha Tim hemma hos mig i två veckor till!
 
Idag fick jag förresten ett paket på posten (igen), med en liten söt overall till vår prinsessa! Jättesöt liten onepiece typ som ser ut som en kissemisse. Kommer nog bli supergullig på lilla bebisen sen!
 
Eftersom Tim ska upp och jobba tidigt i morgon bitti så måste han i säng nu, så då måste väl jag också haka på. Får alltid sådan ångest på kvällen när vi ska sova för jag vet hur lång natten alltid känns i och med att jag sover så dåligt. Menmen, jag hoppas på det bästa, och det är ju tur att man med dagens teknik har något att syssla med när man ligger sömnlös i alla fall. Nattinatt!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra - mamma till Lykke:

Åh vilken söt !!! :)

Kommentera inlägget här :