Trött chey.

publicerat i Just My Life.;
Jobbade hela dagen igår och sex timmar idag så nu är jag helt slut överallt, i huvudet, i benen, i ryggen.. Ja i hela kroppen helt enkelt! Så idag ska vi beställa hem pizza och käka vid teven, superskönt! Sen är det bara att köra hårt och jobba åtta timmar till i morgon. Det går nog bra, får tänka att jag har tre dagar ledigt sen. Det tar så himla mycket på krafterna nu i början när man ska lära sig allting, så man blir verkligen helt slut. Jag hoppas det blir bättre när man jobbat ett litet tag så att man kan slappna av. Det är tur att jag har Tim, så himla skönt att han finns här för mig, det hjälper verkligen att ha världens bästa pojkvän som tar hand om en när man är såhär trött. Så jag tycker synd om er alla som inte har världens bästa pojkvän, like moi. Ba så ni vet! Kraaamis
 

Kommentera inlägget här :