Höstprommis

publicerat i Healthy stuff., Just My Life.;
Ännu en gång kraschar appen efter ett långt inlägg. Trött jag blir... Kortfattat har det blivit en långpromenad i det sköna höstvädret idag tillsammans med mina älsklingar runt sjön - nästan 8 kilometer blev det! Skönt att röra på sig och förhoppningsvis kommer jag snart inte vara lika trött när jag går, för nu är det segt, orkar inte gå så fort osv och det är lite tråkigt. Men eftersom jag går promenader ca 5 gånger i veckan så borde det kännas bättre snart! 

Johans mamma Eva är här nu under helgen, alltså Mollys gammelfarmor, och hon har nyss suttit i knät hos henne och myst, det gillade hon. Ja eller båda gillade väl det, haha. Det är så skönt att hon gillar att vara hos alla olika människor, hon är nöjd så länge hon är nära någon bara! 


Kommentera inlägget här :