Clownunge

publicerat i Just My Life.;
Hatar blogg-appen. Hade skrivit ett långt inlägg om att jag varit och shoppat (äntligen) med Sandra och köpt lite nya kläder (äntligen). Hittade dock inte så mycket som jag velat, tycker alltid att man ser så mycket man vill ha, men när man väl står där finns det inget.. Hur som helst hittade jag lite grejer som jag visar bild på i morgon! Även ett par stövlar som gör en gångs skull passade mig (har så smala vader så alla är jämt för stora!), men jag köpte dom inte för jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha dom svarta eller bruna.. Tänkte testa dom i morgon igen och förhoppningsvis köpa dom då, för dom var supersnygga! 
Prinsessan hade förresten också nya kläder på sig idag, köpa på Lindex! Älskar ugglebodyn, den är supersöt, men byxorna vet jag fortfarande inte vad jag tycker om! Kan inte avgöra om de är balla eller bara fula. Clownbyxor ser det ut som, och jag som hatar clowner. Men antagligen gillar jag väl dom ändå eftersom jag köpte dom, och hon ser ju supersöt ut i alla fall (haha, vad jag babblar). Lilla Clown-Mollisen. 

Kommentera inlägget här :