Bebiskläder i stora lass från fine papi

publicerat i Pregnancy ♥;

Halva veckan är redan över och det känns riktigt skönt! Två dagar jobb sen en efterlängtad helg med absolut ingenting inplanerat! Förutom att bror ska springa Stockholm Maraton på lördag som jag lovat komma och titta på. Sen ska jag bara ta det lugnt! Baka lite cupcakes kanske? Grymt sugen på att baka något i alla fall. Testa nya spritsen som jag köpt!

Idag var jag förresten med min bror och min boyfriend i stan för jag skulle hjälpa dom båda att köpa skor. William och jag kom hem med ett par, men dock inte Tim. Vilken osis då. Kräsen kille det där. Eftersom Tim slutade tidigare än mig idag kom han in i stan lite tidigare, så jag bad honom se efter om han hittade lite fina bebiskläder. När vi kom hem fick jag se allting och det var inte lite grejer han köpt! Massvis med fina saker - klänningar, en pyjamas, byxor, body, mössor och en kofta. Lilla söta älsklingen, nu har vi massvis med kläder i alla fall! Så nu hoppas vi verkligen att det stämmer att vår lilla skruttiplutt är en liten tös, annars kommer det bli en riktigt feminin liten grabb, haha!

Kommentera inlägget här :