Trött, mätt och myssparkar.

publicerat i Just My Life.;

Klockan är snart midnatt och jag är riktigt förvånad över att jag fortfarande är vaken. Helt slut är jag och jag ska verkligen sova nu så att jag orkar gå upp i morgon. Vi ska nämligen åka uttill vårt landställe på Värmdö där min familj är och äta lite påsklunch och så! Så det blir supermysigt, det var många år sedan jag var där senast. Lite nostalgi lär det bli alltså.

Hemma hos Emma var det jättetrevligt med god mat och god efterrätt! Så nu är jag verkligen mätt och belåten. Dessutom ligger vår skatt och sparkas massor just nu, bökar runt för fullt där inne. En riktig liten busunge som rör sig massor. Det är ju supermysigt, kittlas nästan, haha. Så det blir ju hur härligt som helst att somna till!

Fint paket fick hon av mig också, det är inte ofta sånt sker, haha!

Kommentera inlägget här :