Päronglass med mjölkchoklad, lyxshake, melon, chicken tikka masala och bara massa mat.

publicerat i Just My Life.;

Idag blev det en dag på stan med min kära mamma och bror! Lunch på Hurry Curry och sen en lyxshake från Max på det (jag vet, mat är det intressantaste i mitt liv just nu). Inte helt fel! Sedan kom jag hem med ett linne och två sköna BH:ar rikare. Lite basgrejer som är bra att ha bara, alla mina BH:ar sitter åt alldeles för mycket, så det var väl dags att införskaffa ett par lite skönare. Så jag är nöjd jag!

Sedan blev det filmmys med The Back-up Plan tillsammans med min älskling och glass och melon (ännu mera käk!!). Den glassen är förresten helt galet god - päron och mjölkchokladsmak - underbart! Något alla måste testa enligt mig. Om man gillar päron och mjölkchoklad förstås.

Kommentera inlägget här :