Gröndals klippbad

publicerat i Just My Life.;

Igår och idag har varit två jobbiga dagar med magont och illamående, som jag tror beror på järntabletterna jag måste ta. Så nu har jag tagit en paus med dom för att se om det blir bättre. Magont och illamående är verkligen inge skoj! Så igår blev det mest att ta det lugnt och samma sak idag, har sovit bort halva dagen. Men man får väl passa på när man kan!

Nu under eftermiddagen var vi iväg till Gröndal i alla fall och tog oss ett dopp, och det var behövligt! Jätteskönt att få svalka sig lite i värmen och jag har känt mig bättre efter det, så det var nog superbra. Ikväll blir det kräftor till middag och sen förhoppningsvis någon bra film på det!

(OBS! Varning för valrossbild nedan!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jojjohoo:

Haha, vilken söt valross!

Kommentera inlägget här :