Rastlös.

publicerat i Just My Life.;

Torsdag och ännu en dag som spenderas hemma i sängen. Helt slut känner jag mig av allt hostande och snorande, blir andfådd bara jag går upp för trappen.. Känns som att det räcker nu, börjar bli ganska så trött på det här och är jävligt rastlös. Det tråkiga är att det finns ändå inget jag orkar göra. Vill bara komma ut! Ingen sol är det idag heller, igår kunde jag åtminstone sitta ute en stund. Men nej, den här dagen spenderas i sängen framför den sjätte säsongen av Doctor Who.

I morgon är det dags att besöka BM igen och jag hoppas att Tim kan hänga med och att vi kan få höra hjärtljuden på skrutten den här gången! Det skulle ju vara supermysigt. Så får vi se om jag gått upp något i vikt också. Det fanns en sida där man kunde skriva in hur lång man är och hur mycket man vägde innan graviditeten, och så räknar den ut hur mycket man bör gå upp under graviditeten. Jag fick 14 kg!! Det är ju hur mycket som helst och det hoppas jag verkligen inte att jag gör... Då kommer jag ju se ut som en elefant! Så nej, jag satsar på att absolut inte gå upp mer än 10! Så får vi se hur det går. 2 kg hade jag gått upp sist när jag var hos BM, så blir spännande nu en månad senare hur det ser ut!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Men Jessica Pessica, 14 kg är ingenting - du ska ju klämma ut en unge + allt extra som kommer ut och resten går du ner på några veckor ;) Inte tänka på vikt när du äter för två!!

Svar: Haha, nä jag ska väl inte tänka så, men ändå haha, hur mycket som helst ju! (a)
jeessicas.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Tänk inte så! 14kg är bra, och börja absolut inte banta. :) Dessutom går du ner det mesta igen när du väl börjat amma.

Kommentera inlägget här :