Mitt hjärta kan gå i tusen bitar.

publicerat i Just My Life.;

Trött tjej med pipande andetag här! Det är helt stört att jag aldrig blir frisk, just nu känns det som om att jag aldrig kommer bli bra igen. Det är ansträngande att andas och jag är ständigt helt slut eftersom jag aldrig får sova på nätterna på grund av allt hostande! Dock sov jag bättre i natt, så det känns sjukt skönt. Har smittat min man som blivit värre nu också stackarn. Så nu sitter vi och kollar på någon barnfilm på teve, känns rätt okej ändå!

Idag kommer Jojjo hem också, jiiippie! Dock lär jag inte få träffa henne förrän i helgen, men ändå! Igår la jag förresten pussel nästan hela dagen, snacka brist på något att göra. Men det var ganska skönt att slippa tänka på någonting annat än 1000 pyttesmå pusselbitar. Hann rätt långt ändå, trots att pussel inte är min starka sida..

Kommentera inlägget här :