Världens sötaste bror

publicerat i Pregnancy ♥;

Nu orkar jag inte vänta mer på vår skatt! Visst är jag nervös och lite orolig inför förlossningen och tiden i början med bebisen. Kommer jag vara en bra mamma? Vet jag allt jag behöver? Är jag tillräckligt mogen? Hur kommer förlossningen gå? Hur kommer jag må efter? Och massa sånt. Men samtidigt så vill jag bara komma dit nu, att förlossningen ska sätta igång så att vi får vår bebis hos oss. För nu går jag verkligen bara och väntar. Har inte lust med någonting, ligger hemma och sover bort halva dagarna, vill inte gå ut eller något. Och dagarna känns sååå sega. Och tänk att det skulle faktiskt nästan kunna vara en månad kvar tills det är dags! Ska jag ligga här i en månad då? Det går ju liksom inte... I morgon är det tio dagar kvar till dagen D, men som sagt så lär det vara mer än så. Inte en anstymmelse till att lilla tösen vill kika ut än så länge. Riktigt segt.

I morgon ska jag i alla fall sysselsätta mig på förmiddagen då jag ska åka iväg och fixa håret - klippa och slinga utväxten. Kanske fixa en ny hemnyckel också eftersom jag tappat min.. Lite jobbigt att dela med Tim! Kommer säkert på något mer att fixa med när jag ändå är i farten.

Idag var jag förresten hemma hos min lilla mami på middag och då fick jag äntligen ta med mig den lilla nallen som skruttiluttan ska få av sin morbror! Min minsta bror Ludvig har sytt den helt själv till henne! Så himla gulligt av honom, och den är verkligen jättefin! Så den ligger nu i babynestet i vaggan med massa annat fint och väntar på vår lilla tjej.

Kommentera inlägget här :