Om jag bara korsar vägen är jag fri sen

publicerat i Just My Life.;

Ännu en dag har gått och inte en bebis i sikte. Börjar tvivla på om hon kommer titta ut överhuvudtaget! Alla säger att dessa dagar som man går över tiden känns som forever och det stämmer verkligen. Jag har gått en dag över tiden och det känns som en vecka redan, helt seriöst. Usch vad tråkigt! Som tur är så lyckas jag sysselsätta mig rätt bra ändå och det är nog bra, annars skulle jag väl bli deprimerad. Så idag blev det taco-middag med mamma och mina bröder och sedan bio med Tim, Mickan och Sebbe! Myspys, och en rolig film var det också dessutom. För att få dagen att gå i morgon tänkte jag bege mig till Liljeholmen och köpa present till min söte lille bror som fyller hela tio år på fredag! Kan knappt fatta att han är så stor redan.

Menmen, nu tänkte jag försöka locka ner min boy i sängen bredvid mig så att vi kan sova snart! Nattinatt peeps.

(Haha, en bild på Bamse från idag när Johan satte upp skåp och grejade, han ska ju såklart vara med också, överallt!)

Kommentera inlägget här :