Nyfrissad och nyshoppad

publicerat i Babystuff;

För tillfället sitter jag nerkrypt under en filt i soffan framför en barnfilm på tv med spöregn och åska utanför fönstret. Känns riktigt bra. Hela förmiddagenhar jag varit och fixat med grejer, klippt mig slingat utväxten, fixat ny nyckel och köpt lite bebiskläder (igen). Hade tänkt köpa en pyjamas då vi behöver någon mer i storlek 56. Hittade två stycken på Åhléns som jag ville ha, och med min beslutsångest fanns det inget annat att göra än att köpa båda. Som tur var fick jag massa rabatt så det var ju toppenbra. Sen köpte jag en jättefin tröja/klänning på Kappahl också, kunde liksom inte hålla mig, speciellt när jag visste att jag hade 25% på en valfri vara där! Haha alltid en bra ursäkt. Så jag är riktigt nöjd (och slut) efter dagens aktiviteter och kan nu njuta här i soffan framför teven!

Har ingen bild på resultatet på mitt hår eftersom det blev helt dygnsurt ute i regnet när jag gick från bussen, men i morgon kanske ni kan få en bild. Mycket nöjd blev jag hur som helst - som alltid när jag varit hos Natta och fixat!

Kommentera inlägget här :