Mitt hjärta kanske slutar slå, men filmen börjar om ändå

publicerat i Just My Life.;

Ligger i soffan och tittar på Pretty Little Liars tillsammans med söta lilla Bamse. Han ser alltid så söt ut när han sover och han älskar verkligen att ligga här i soffan med mig, han gör det hela tiden! Mysigt med lite sällskap. Just nu längtar jag tills mannen min kommer hem från jobbet, saknar honom så. Lättare att fördriva tiden med honom än ensam. Är så trött på att vänta nu att jag snart blir galen. Fem dagar över tiden har det gått nu, och det finns ingenting som säger att det inte är minst lika mycket kvar. I morgon bitti ska jag i alla fall ringa till Huddinge för att få komma på koll, så då får vi i ju se så att allt är okej med lilla tösen. Hon har verkat lite slö under gårdagen och dagen så jag hoppas allt är okej. Tänker väl mer på det nu eftersom det inte finns så mycket annat att tänka på...

Kommentera inlägget här :