✰Little Star✰

publicerat i Babystuff;
Ännu en dag med Gossip Girl på teven hela dagen. Är så trött och rastlös nu, så jag vet inte vad jag ska göra annat än att glo på teve och fördriva tiden. Däremot plingade det på dörren idag och ännu ett paket från Next levererades! När jag beställde de andra sakerna därifrån förut var dessa tillfälligt slut, så när jag häromdagen såg att de kommit in igen kände jag mig ju tvungen att beställa de också! Tur att det är fri frakt på Next, det är ju toppenbra eftersom den enda affären de har i Stockholm ligger i Kista Galleria, som inte är speciellt nära. Då är det perfekt att kunna köpa på nätet utan att det blir dyrare! Fick även hem lite rabatter från Kappahl idag på posten, så jag lär väl beställa något mysigt därifrån också, hehe. Shopaholic is the word.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Super bra tips om den där next sidan. Hittade jätte fina kläder till bra priser :) är de alltid frifrakt? Hur är leveranstiden?

Svar: Jaa den är toppen! :) Jaa det är alltid fri frakt! Och leveranstiden brukar vara rätt snabb, tog två-tre dagar att få hem det :)
jeessicas.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Låter hur bra som helst blir att klicka hem lite där ifrån då :)

3:e kommentar, skriven , av Angelika - Mamma till William och Nellie:

Jättefina kläder! :)

Kommentera inlägget här :