Ingen ska se mig gå ner mig

publicerat i Babystuff, Just My Life., Pregnancy ♥;

Fortfarande ingen bebis på G för er som går och undrar. Min gissning var ju att hon skulle komma i morgon, och om det hela inte kommer igång väldigt snart så känns det rätt långt bort just nu. När tänker du titta ut egentligen?

Idag har jag i alla fall varit duktig och tvättat klart resten av bebiskläderna och lite påslakan och handdukar som inte var tvättat än. Så nu är även det färdigt. Nu behövs det bara en liten bebis som kan spy ner allting så jag får tvätta det igen.

Förresten har jag ju glömt att visa "goodiebagen" vi fick av Mickan häromdagen! Hon hade köpt massa fina saker till lilla skruttan! Speciellt gillar jag napparna och nappflaskan som jag själv varit och gluttat på flera gånger senaste tiden! Söta lilla vän.

Kommentera inlägget här :