Bye Bye Gossip Girl

publicerat i Just My Life.;
Har precis sett klart sista avsnittet av Gossip Girl. Och det känns verkligen jättetråkigt. Nu är det slut liksom, finns inget mer. Sex säsonger är mycket, och när man tänker tillbaka så är det så mycket som hänt, det är helt knäppt, och det känns ju som att man känner alla där. Mest fascinerad är jag av Chucks och Blairs förhållande, hela serien har jag suttit och hoppats på att det äntligen ska bli de två, men sen var det alltid något som kom emellan och jag blev nästan sur tillslut, haha. Så mycket kan det ju inte hända så att de aldrig kan bli tillsammans? Haha, men slutet gott allting gott!
Serien är slut nu i alla fall, och jag är mycket nöjd med slutet, och när man fick reda på vem Gossip Girl var så kändes det självklart på något sätt. Så mycket man funderat fram och tillbaka om vem det kunde vara, och aldrig kommit fram till något vettigt, haha. Men nu vet jag och it all makes sense.
XOXO ♥
 
 

Kommentera inlägget här :