Bebisnytt

publicerat i Babystuff;

Idag har jag fått lite nya kläder till lilla prinsessan! Massa fint från Next bland annat. Det är i lite större storlekar, så det kommer väl ta ett litet tag innan de går att använda, men vad gör det? Är supernöjd, tihi.

Idag har jag även varit duktig och kokat alla nappflaskor och nappar, och även testat regnskyddet på vagnen så att det verkligen passar. Och det gjorde det som tur var, och det var dessutom jättefint! Nu under kvällen har jag sysselsatt mig med att sy en liten mössa till skruttan. Hade tyg över från babynestet så jag testade att sy en mössa som faktiskt blev rätt bra. Dock lite för fyrkantig och sen är det inte det mest optimala tyget för kläder, men det duger nog ändå! Så i morgon ska jag nog testa att sy ett hårband också! Dock krånglade symaskinen massor, så vi får väl se hur det blir med den saken. Bild på mössan kommer i morgon!

Kommentera inlägget här :