24 augusti är förbi

publicerat i Just My Life.;

Idag var det den 24 augusti - The Day. Dagen D. BF. Men vet ni vad? Det kom ingen bebis idag och hon verkar fortfarande trivas bra där inne i magen. Lilla skruttan, undrar när hon kommer! Istället blev det kräftskiva hos några vänner till svärföräldrarna och det var mycket trevligt. Dock blir jag ju väldigt trött och jag får så ont i rygg och mage av att sitta och stå och gå och allt jag gör. Så det blev lite jobbigt i slutet, men nu är jag hemma igen och ska snart sova och hoppas det känns bättre i morgon. Och så får vi hoppas att allt sätter igång snart också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av j:

Ifall du går mer över tiden, typ 41 hela veckor, begär ett tillväxt ultraljud redan då så ni ser om bebban är stor eller inte och om ni borde starta förlossningen redan. Jag gick 16 dagar över och han kom ut i torsdags med 4680g! Var tvungen att klippa och använda sugklocka. Han var för stor och tänker att det kanske hade kunnat förhindras om de hade satt igång mig tidigare.

Svar: Ja, jag har fått ett telefonnummer som jag ska ringa på fredag om hon inte kommit, då är jag i vecka 40+5. Då ska jag få komma på kontroll där de gör ultraljud och CTG för att se att allt är okej! Vad konstigt att du inte fick göra någon kontroll innan..
jeessicas.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Emilia:

har bebisen inte kommit än?? Vilken vecka är du i ? :D

Svar: Nope, ingen bebis ännu! Är i vecka 40+5, så i morgon har jag gått en vecka över tiden!
jeessicas.blogg.se

Kommentera inlägget här :