20 dagar

publicerat i Pregnancy ♥;

Så var vi hemma i Sverige igen höll jag på att skriva. I Stockholm menar jag såklart, men det har faktiskt nästan känts som att vi varit utanför Sverige på fina Öland! Nu är vi hur som helst hemma igen och det känns skönt samtidigt som det känns lite konstigt såklart. Skönt att vara hemma i sin egen säng såklart. Och skönt att få ett par dagar till hemma med min älskling innan han går tillbaka till jobbet.

Tänk, idag är det 20 dagar kvar till BF. Gick alltså in i vecka 38 idag! Helt sjukt. 37 fullgångna veckor och vår lilla bebis räknas nu som helt fullgången. Tänk att nu är det fritt fram att titta ut helt enkelt! Känns helt knäppt när man tänker efter. Att hon skulle kunna komma i morgon typ. Dock tror jag att vi får vänta betydligt mer än så, och säkerligen mer än 20 dagar också. Men ÄNDÅ. Eftersom bb-väskan inte är färdigpackad och skötbordet inte komplett så får hon gärna stanna tills det är fixat. Annars är det bara fritt fram för vår lilla tös! Börjar bli så trött på att bara gravid nu, även fast det är supermys att känna hennes buffanden och hårda fötter mot revbenen så vill jag ändå bara att hon ska komma ut nu. Så att jag kan få tillbaka min vanliga kropp och kunna röra mig igen, ligga som jag vill och andas ordentligt. Och framförallt få se vem hon är. Vem som legat inne i min mage de senaste 9 månaderna. Lilla skuttlisa <3

Kommentera inlägget här :