Sjukstuga

publicerat i Just My Life.;
Fortfarande sjuk och ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Precis som jag gjort resten av dagen och hela gårdagen. Så himla tråkigt att vara sjuk, känns verkligen inte roligt! Idag är det ju Valborg och allt, så  jag och Tim var bjudna hem till Tovalisa på middag, men så bra gick det men den saken. Jättetråkigt att vi var tvungna att ställa i. Då det var evigheter sedan jag träffade henne sist. Menmen, inte så mycket att göra... Blir att laga middag hemma istället och säkert någon bra film på det. 
 
Lite skypeande med Johanna har jag orkat med idag i alla fall. Två sjuklingar i varsin säng i två olika länder. Fräscht. Men mysigt, saknar min störda vän! 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jojjo:

Så vacker utan spackel... :')

Svar: Självklart tuffing ;)
jeessicas.blogg.se

Kommentera inlägget här :