Stay in focus.

publicerat i Just My Life.;
Söndag åter igen och det känns så knäppt att tiden går så fort, samtidigt som den går så otroligt långsamt.. I morgon har vi tenta (igen) och jag känner mig lite smått hysterisk, pluggar och pluggar men det känns inte som att jag kommer framåt, så jag känner mig lite orolig för hur det ska gå.
 
Helgen har i alla fall varit bra, igår spelade jag först match (som blev oavgjord, inget värt att prata om) och sedan var jag på teater tillsammans med Tim och såg "De Tre Musketörerna"! Superbra, har ju sett den en gång förut men det var lika roligt att se den igen, så det var superskoj! Idag har jag varit och ätit brunch tillsammans med Tims famlij, vilket också var myspys. Inget man gör varje helg liksom! Så det har varit en bra helg fram tills nu när jag måste börja läsa om "Arcanobacterium haemolyticum", "Pertussis", "Laktobaciller" och sådant roligt igen.. Menmen, om jag ska kunna klara även denna tenta så måste jag verkligen ligga i nu, så inga flera pauser nu!
 

Kommentera inlägget här :