Gladare än gladast!

publicerat i Just My Life.;
Sååååååå glad!! Nya telefonen har kommit och jag älskar den redan mer än någonting annat! Okej, det är ju inte så stor skillnad på den och den gamla, men ändå, känslan att den är sprillans osv är ju underbar!

Utflykten till Lager 157 med Sandra blev superskoj, skönt att sitta och snacka skit i bilen medan vi körde ända till Flen (!) för att shoppa! Men jag hittade tre fina tröjor som jag köpte, och en supermysig halsduk. Så resan dit var absolut värd det! Så nu har jag massvis med nya grejer och jag känner mig supernöjd, satisfied för tillfället. Skön känsla. Nu blir det att mysa ner i sängen med min bästa Tim och se på film, och i morgon ska jag upp tidigt för att hjälpa mamma att måla i nya lägenheten! Ha en fortsatt bra fredagskväll people! Peace
 

Kommentera inlägget här :