Mycket att göra, lite ork.

publicerat i Just My Life.;
Bajsdag idag, så jag har inget att säga om den här dagen. Punkt slut liksom. I helgen hade jag det bara bra, i fredags var jag på någon lokalfest i Årstaberg med Sandra Kjellburger och company och det var väl rätt värdelöst om jag ska vara ärlig. Tråk folk och det hände liksom ingenting. Kul att vara lite social i alla fall, skönt att inte alltid bara hänga hemma liksom! Som jag för övrigt gjorde resten av helgen. Men jag gillar att sitta hemma och mysa, det är så skönt att bara ta det lugnt..

I morgon är det ju då förresten som alla vet den efterlängtade(fruktade?) alla hjärtans dag! Det är en sjukt mysig dag enligt mig, men jag förstår många som tycker det mest är jobbigt. När jag var liten var det typ värsta grejen, det var pyssel i skolan typ och man skrev små söta brev till varandra. Varför är det inte så nu? Får väl skriva något litet kärleksbrev till Tim eller något så att man kan få en liten myskänsla i alla fall!

Men nu har jag inte tid att tänka på massa kärlekstrams för jag har massor som behövs läsas tills i morgon, så det är väl bara att sätta igång! Pussar och kramar på er! ♥ (Och jag vet att jag jämt säger att jag ska försöka uppdatera här så mycket som möjligt, men det är inte alltid jag har tid eller ork till det, men jag fortsätter lova att jag ska göra mitt bästa! Barasåattnivetliksom :) )

Jag och Tim ute på isen för ett par veckor sedan i Vrena.


Kommentera inlägget här :