19 månader med älskling idag ♥

publicerat i Just My Life.;
Överlycklig för att jag slapp första "lektionen" idag, kändes så sjukt skönt att kunna ligga kvar i sängen istället för att behöva kliva upp och stressa till bussen. Jag och Tim åt frukost i sängen och kollade på Sherlock Holmes, serien som går på ettan just nu. Supermysigt! Men snart är det slut på det roliga, och jag måste bege mig till skolan i alla fall, men skönt att bara behöva gå på en föreläsning i två timmar!

Känner lite abstinens nu.. Träningsabstinens. Innan operationen var jag så trött hela tiden och hade inte en tanke på att träna, men nu efter när man blivit pigg så har man det i tankarna hela tiden! Idag har det gått fem veckor sedan operationen och alltså är det endast en vecka kvar tills jag får börja träna igen! Längtar verkligen, håller på och flörtar med mamsen så att hon ska köpa ett årskort till mig i västertorp. Funderar på att börja träna lite tigiare, början av nästa vecka typ, det skulle vara så skönt!

Menmen, nu måste jag knalla så att jag hinner iväg till bussen! Pusshej

Kommentera inlägget här :