Wrangler Stokes - Limestone Worn.

publicerat i Just My Life.;
Det är konstigt att det först kan hända så lite på en dag och sedan plötsligt så himla mycket! Jag åkte ju som sagt till tandläkaren förut idag runt halv fyra, och jag hatar ju tandläkaren, men självklart måste jag dit igen om ett par veckor för jag hade två hål i tänderna. Det är ju sjukt, jag har inte märkt någonting! Var väl bara det som fattades..

Hur som helst, efter det åkte jag och Tim till stan sen för att kolla på jeans och efter nästan tre timmar när vi i princip gett upp hittade vi båda ett par jeans! Det kändes skönt, då hade vi i alla fall inte gått runt helt i onödan. Bådas byxor var fina, och jag var lite tveksam först, känns lite dumt att köpa jeans för nästan tusen spänn, men jeans köper man ju inte varje dag heller. Så jag känner mig nöjd! Tims jeans var snygga också, det kändes skönt att han äntligen hittade några han tyckte om efter att ha letat så länge. Så ja, nästa steg är väl bara att hitta något snyggt att ha på mig när jag fyller år. Lär väl bli en heldag i stan i helgen, haha!

När vi äntligen var klara i stan hann jag knappt hem i fem minuter innan det blev dags att bege sig iväg igen, den här gången till Heron City med mina kära brudar! Först blev det Taco Bar med Elin och Sandrisen och efter det kom även Paula och Jessan för att joina oss till bion! Vi såg Crazy Stupid Love, som faktiskt var rolig och man förstod ju verkligen varför den hette just så! Den var lite lång och lite seg ibland, men helt klart sevärd ändå. Men nu måste jag sova, är bajstrött, ingen aning om varför, men så är det i alla fall! Godnatt världen, sleep tight

Kommentera inlägget här :