Måndagsfilm. Om det nu finns något som heter det.

publicerat i Just My Life.;
Man kan verkligen inte lita på blogg-appen, varje gång är det lika spännande om det ska fungera att publicera inlägget eller inte! I morse gick det tydligen inte alls, försökte typ fem gånger, men nej den ville inte. Så typiskt. Hatar när man ansträngt sig för att skriva något och sen fungerar det ändå inte. Blä säger jag bara.

Idag har jag i alla fall jobbat och det var inte så farligt, trots att alla andra har höstlov. Dock kunde jag inte sova någonting i natt heller, ligger och är pigg och vet inte vad jag ska ta mig till. Sen när man väl somnar drömmer man massa konstiga saker om och om igen så att man vaknar och sen åter igen inte kan somna om. Det är lite frustrerande, men ändå var jag ovanligt pigg i morse och det var inte alls så jobbigt att gå upp som det brukar vara. Men allt eftersom dagen gick blev jag allt tröttare och när jag kom hem var jag helt död! Men nu är det kväll igen och självklart kommer energin tillbaka, i lite för stora mängder. MEn det är väl härligt eller vad säger ni?

Snart ska jag och baby se på Allt För Min Syster, har velat se den så länge, det är så många som sagt att den är bra, så det ska bli spännande! Har dock hört att den ska vara jättesorglig också, så jag får väl hoppas att man inte blir helt deprimerad av den bara, haha! Glömde jag förresten säga att jag är ledig i morgon? Det är jag i alla fall, så ikväll kan jag vara uppe hela natten! Ja, inte för att jag kommer orka mer än typ en timme till, men ja, jag kan om jag skulle vilja i alla fall! Förresten så ska jag nog kolla på Modelljakten nu innan filmen, Tim håller ändå på och spelar sitt bajs-fifa så då kan jag ju passa på! ByeBye, See Ya!

Kommentera inlägget här :