Härlig kväll med Balrog-Brudarna!

publicerat i Just My Life.;

Nu är man hemma igen efter en trevlig kväll med tjejerna! Vi var på Jensens på Sveavägen och åt god middag! Jag åt kyckling (som vanligt) med potatis och någon god sås! Sedan blev det chokladmousse till efterrätt, som också var skitgod! Dock blev man helt otroligt mätt, så jag orkade inte äta hela, hehe. Men vi hade det trevligt i alla fall och det var kul att träffa alla igen som man inte träffar så ofta! Eller ja okej, det var väl inte alla, men några av dom i alla fall. Efter middagen drog jag, Jojjo och Becca till Retro och snackade massa skit som vanligt bara. Myspys med andra ord.

Men nu är jag hemma igen och älskling är här med mig också såklart. Mysigt att han ville komma och sova med mig! Han har ju höstlov den här veckan som kommer den lyckosten! Själv ska man ju upp tidigt i morgon och jobba igen, det känns lite segt! Men ska inte klaga, på torsdag lämnar jag ju Stockholm för London! Häääärligt.

Men jaja, godnatt världen <3

Snygga brudar på restaurangen. Ja hej på er.

Kommentera inlägget här :