You are like a sunset behind a mountain somwhere, and when I cannot see you, I know you're still there.

publicerat i Just My Life.;
Idag har jag varit i princip ledig, engelska i 40 minuter bara. Riktigt skönt, känns som att jag har gjort rätt mycket, men samtidigt känns det som att jag inte gjort någonting vettigt. Fast det brukar väl inte bli så när man är hemma ensam på dagen bara! Men har i alla fall hunnit åka iväg med Emsa och lämna cv och sånt i kurvan! Duktiga vi är. Inte för att jag tror att jag kommer få något jobb där, men ändå bra att ha gjort det i alla fall. Efter det var jag bara hemma, åkte en liten sväng förbi Tim också. Mjaa, sen har jag väl bara plockat iordning i hela huset med bror. Tänkte så att man slipper göra allt i morgon, det måste ju vara fint tills mamma och pappa kommer hem från Barcelona på torsdag.

I morgon är jag ledig också, riktigt skönt! Då är det Sandras skiva också, det ska bli lite kul! Men ska väl ta det lite lugnt eftersom jag börjar 8 på torsdag med matte som jag verkligen måste gå på. Usch. Menmen, sen är det ju en ny superskiva på torsdag som man får tagga till också!  Nu ska jag i alla fall hem till min morfis och äta god matis! Bajbaj.

Kommentera inlägget här :