Kissemissnamn?

publicerat i Just My Life.;
Här fått den stora äran att få döpa en av Tims otroligt söta kattungar! Det är den sötaste lilla spräckliga tjejen som ska få ett litet namn, men dock kan jag inte bestämma mig för något bra än.. Det skulle vara roligt med något lite speciellt, men ändå något "känt" namn. Tankarna har varit inne på twilight-banor som tex Rosalie som i alla fall jagtycker är ett väldigt fint namn som ändå inte är det vanligaste. Men vet inte om jag känner mig helt nöjd med det ändå. Finns många fina namn som man inte alltid tänker på. Tänkt lite på om det finns några fina namn från typ True blood eller något, men det är svårt. Haha, nu låter jag ju som värsta vampyrnörden bara för det! Men gillar dom båda! Hade det varit ett kiölnamn hade det varit en enkel match, då hade det blivit Emmett utan att tveka, han är ju stencool. Men ja, jag får se vad jag kan komma på för något! Skriv gärna om ni har något bra lagförslag! :) Vi hörs snart, förlåt att jag är dålig på att skriva! Ska försöka bättra mig! Puss på er <3<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Du är inte förlåten :O du skriver ju aldrig längre :O :/

Kommentera inlägget här :